Czat

Zapraszamy wszystkie wentoholiczki na pogaduszki o Wencie i nie tylko... Czat to też świetne miejsce, żeby się przywitać. Będzie nam bardzo miło was poznać.

niedziela, 7 grudnia 2008

Gorący i spocony...

Można narzekać na jakość 3 sezonu PB, ale naprawdę było na co popatrzeć- Went według mnie wyglądał wtedy bardzo gorąco... nie tylko ze względu na temperaturę na planie w Dallas.
Uwielbiam jego miny podczas tego holenderskiego wywiadu:

Went jest taki mokry... hmm... mam ciekawe skojarzenia :D
obejrzyj wideo część 1 i część 2

A tu troszkę ulubionych screenów z Michaelem:

5 komentarzy:

Amber7 pisze...

No no no! nie było mnie pół dnia a tu... HOT, SWEATY AND SEXY WENT/MICHAEL na mnie czeka! Dobra robota Aryel! Uwielbiam Wenta za czasów S3.... yummmy! ;D

Aryel1 pisze...

Tak myślałam, że ci się spodoba ;D mam nadzieję, że innym dziewczynom też.

Karen64 pisze...

wywiad jest świetny,z jajem,humorystyczny :)
a Went-seksownie spocony... ;)
dziękuję i pozdrawiam :)

Amber7 pisze...

masz racje, karen! Uwielbiam ten wywiad... to mój ulubiony!

Mam go nawet "prze-convert-erowany" na MP3! ;D

Anonimowy pisze...

I ja uwielbiam Wenta z czasów S3 :D

Related Posts with Thumbnails
 

idź do góry