Czat

Zapraszamy wszystkie wentoholiczki na pogaduszki o Wencie i nie tylko... Czat to też świetne miejsce, żeby się przywitać. Będzie nam bardzo miło was poznać.

niedziela, 21 grudnia 2008

Niezwykłe spotkanie z Wentem

To jak trafienie szóstki w Dużym Lotku. Tears, Kitty i MDM - fanki Wentwortha z ExComm los obdarował główną wygraną....a może to był po prostu wcześniejszy prezent gwiazdkowy? Dziewczyny spotkały go na Larchmont Blvd w Los Angeles.



TEARS: "As we shopped MDM saw WEM walking down the street and told the Kitty, who typically said in her lack of excitement about life in general ,“Oh yeah” and she watched him as he walked into a shop as MDM went into the Shop to get me. Mr. Blanc, Kitty & I walked to the shop. Mr Blanc and Tears approached him inside the shop but Kitty lagged behind and loitered outside. Mr. Blanc told WEM he enjoyed Prison Break, WEM graciously thanked him. Kitty was standing outside suddenly shy and not wanting him to see her ( ... ) Kitty was standing in front of him as he left and we can both say that he is not fat – he looks like he did in May at the Bravo Awards (i.e. PERFECT), and he isn't fat at all, his skin is perfect and his eyes are wonderful even in twilight and he is not going bald and he is a 100% absolute sweetheart. He walked away to get his pizza and DVD and then he drove off. He looks like a good driver too. Which in the Kitty's eyes make him the Perfect Man."

"He was wearing gray sweater, jeans, down vest & shoes. No bucket hat or beanie. The video was in a Blockbuster bag & the pizza was covered, so I don't know what the vid was or what toppings were on the pizza. I do know, that he was cordial, gracious and jovial. I joked with him about recovering from his "brain tumor" and we laughed at his response. When I asked him about taking a pic, (yes I will post it on the board) his response was "sure". He waited patiently whilst Mr. Blanc toyed with the camera & we talked about where I was from, when he heard NYC, his response was "cool" and he flashed those pearly whites. He put his arm firmly around my shoulder and I hugged his waist. His sweater was soft like cashmere as it brushed my face and the vest was cuddly, I could feel his waist underneath. He took the pic, shook Mr Blanc's hand wished him a happy holiday, turned to me shook my hand (his hand was warm and soft) and wished me a happy holiday too.

He may have been jet lagged, but he looked rested, his skin was clear and his eyes and smile... Unlike most celebs, who usually don't look as good when you meet them in person. WEM always looks better, I know its crazy, but he does

I am completely and utterly twitterpated."


tłumaczenie:
"Byłyśmy w trakcie zakupów kiedy MDM zauważyła Wenta idącego ulicą, powiedziała o tym Kitty, ta natomiast z typowym dla niej brakiem jakiegokolwiek entuzjazmu odparła: "Oh Yeah" i patrzyła jak on znika w sklepie. MDM weszła do sklepu aby mnie zawołać. Mr Blanc, Kitty i ja weszliśmy do sklepu. Mr Blanc i ja podeszliśmy do niego, Kitty natomiast pałętała się gdzieś z tyłu. Mr Blanc powiedział Wentowi, że bardzo podoba mu się PB, WEM uprzejmie mu podziękował. Kitty została na zewnątrz, nagle stała się nieśmiała, nie chciała aby Went ją zobaczył. ( .... ) Kitty stała naprzeciwko niego kiedy ten opuszczał sklep. Obie z pewnością możemy stwierdzić, że nie jest gruby, wygląda tak jak w maju podczas rozdania nagród BRAVO **** (tzn. PERFEKCYJNIE) , nie jest wcale gruby, jego skóra jest idealna, oczy ma cudowne, nawet w półmroku, nie łysieje i jest w 100% absolutnie uroczy. Odszedł aby kupić pizzę i wypożyczyć filmy na DVD, następnie odjechał. Wyglądał na dobrego kierowcę, co spowodowało, że w oczach Kitty stał się Mężczyzną Idealnym".

"Miał na sobie szary sweter, dżinsy, bezrękawnik i buty. Nie miał ani kapelutka ani czapki. Nie mam pojęcia co wypożyczył gdyż filmy były w torbie, nie wiem też jakie dodatki znajdowały się na pizzy ale jedno co wiem to to, że był serdeczny, uprzejmy i miły. Zażartowałam z niego mówiąc, że szybko wrócił do formy po niedawnej operacji guza mózgu, roześmialiśmy się z jego odpowiedzi. Kiedy zapytałam go zrobienie kilku zdjęć, jego odpowiedzią było: "Jasne". Cierpliwie czekał aż Mr Blanc ustawi aparat, my w tym czasie rozmawialiśmy o tym skąd jestem, kiedy usłyszał, że z Nowego Jorku, powiedział: "Cool" i błysnął tymi swoimi perłowo-białymi zębami. Zdecydowanie położył swoją rękę na moim ramieniu a ja objęłam go w pasie. Jego sweter był miękki jak kaszmir, poczułam to jak ocierał mi się o twarz, a bezrękawnik był bardzo mięciutki, że z łatwością mogłam poczuć jego pas. Zdjęcie zostało zrobione, uścisnął rękę Mr Blancowi życząc mu wesołych świąt, następnie odwrócił się w moją stronę, mnie także uścisnął dłoń (była ciepła i delikatna) i życzył wesołych świąt.

Wrócił dopiero z podróży i mimo różnicy czasu wyglądał na wypoczętego. Jego skóra była jasna, a jego oczy, uśmiech.... W odróżnieniu od większości gwiazd, które zazwyczaj nie wyglądają tak dobrze, gdy spotykamy je osobiście WEM zawsze wygląda lepiej, wiem, że to głupie ale tak jest. Jestem całkowicie i doszczętnie zauroczona."

1 komentarz:

Aryel1 pisze...

Ja też jestem kompletnie zauroczona, ma dłuższe włosy i tak sympatycznie wygląda.

Related Posts with Thumbnails
 

idź do góry