Czat

Zapraszamy wszystkie wentoholiczki na pogaduszki o Wencie i nie tylko... Czat to też świetne miejsce, żeby się przywitać. Będzie nam bardzo miło was poznać.

wtorek, 6 stycznia 2009

Przypomnijmy sobie...




SARAH WAYNE CALLIES: "Aby opisać Wentwortha powiem krótko: człowiek pozbawiony ego. Jeśli jesteś gwiazdą popularnego serialu, który jest nominowany do Złotych Globów, łatwo pomyśleć, że to wszystko dzięki tobie. Wentworth jednak tak nie uważa. Widziałam dziewczyny, które szaleją na jego punkcie - mówią że chcą rodzić mu dzieci. On to jednak przyjmuje z zupełnym wdziękiem. Tak samo jest kiedy gra. Nie musi robić zbyt wiele aby wyrazić to co ma do przekazania, np. w jednej ze scen Sara (moja bohaterka) zdradza, że dziś obchodzi urodziny, więc Michael mówi "Wszystkiego Najlepszego". Kiedy to kręciliśmy Wentworth wybrał moment na wypowiedzenie tych słów gdy na niego nie patrzyłam. Nie zdawałam sobie sprawy co zrobił dopóki tego nie obejrzałam. Pokazał wtedy tyle czułości, to było takie wzruszające, ponieważ ona to przeoczyła. Oglądaliśmy razem ten odcinek, a kiedy zobaczyłam tą scenę odwróciłam się do niego i powiedziałam: Och, mogłabym się w tobie zakochać"

Obejrzyjmy ten piękny moment jeszcze raz:


Brak komentarzy:

Related Posts with Thumbnails
 

idź do góry