Czat

Zapraszamy wszystkie wentoholiczki na pogaduszki o Wencie i nie tylko... Czat to też świetne miejsce, żeby się przywitać. Będzie nam bardzo miło was poznać.

niedziela, 5 kwietnia 2009

Fragment z magazynu PEOPLE (2005)



"Mój bohater musi robić wrażenie, ja w rzeczywistości nie jestem twardzielem"

- Jak to jest z tym tatuażem?
- To jest coś w rodzaju kalkomanii - jest ich ok 20, pokrywają całą moją górną część ciała. Nałożenie tego zajmuje od 4 do 5 godzin, jeśli jesteś na tyle szczęściarzem, że masz dwie osoby, które to robią. Jestem pewien, że nigdy nie zrobię sobie prawdziwego.

- Byłeś kiedykolwiek aresztowany?
- Raz czy dwa, zostałem przyłapany na przejechaniu znaku stopu i to by było na tyle

- Spotykasz się z kimś wyjątkowym?
- Mój ostatni znaczący związek trwał jedynie kilka miesięcy i było to rok temu, jednakże był bardzo namiętny - takie właśnie są najlepsze.

Brak komentarzy:

Related Posts with Thumbnails
 

idź do góry