Czat

Zapraszamy wszystkie wentoholiczki na pogaduszki o Wencie i nie tylko... Czat to też świetne miejsce, żeby się przywitać. Będzie nam bardzo miło was poznać.

poniedziałek, 4 maja 2009



Wentworth Miller jest znany z tego, że w serialu Prison Break bez trudu potrafi wymknąć się z kłopotliwej sytuacji.
Okazuje się, że ma w tym doświadczenie.
"Kiedyś pracowałem dorywczo w Los Angeles. Pewnego dnia - tuż przed lunchem - szefowa rzuciła mi na biurko 75 paczek i powiedziała "Masz je dzisiaj wysłać". Potem dodała "Och, skończyły nam się etykiety z adresami, musisz je wszystkie ręcznie wypisać "
(...) I wtedy właśnie Wentworth wprowadził w życie swój plan ucieczki.
"Powiedziałem "Okey", zabrałem wszystkie swoje rzeczy, wyszedłem na lunch i zadzwoniłem do niej z parkingu mówiąc:
"Właśnie się dowiedziałem, że mam casting i już nie wracam".

2 komentarze:

WMBrasil pisze...

Hello Amber I'm Marina from "wentworthmiller-brasil". I'm here to tell you that we liked the clock and we caught it to put in our blog. Just passed here to inform you. If you do not feel comfortable with that just tell us. Kisses.

Marinas's,Natalia e Gabrielle. ;)

Amber7 pisze...

Why? No... after all, it is not my property.

Related Posts with Thumbnails
 

idź do góry