Czat

Zapraszamy wszystkie wentoholiczki na pogaduszki o Wencie i nie tylko... Czat to też świetne miejsce, żeby się przywitać. Będzie nam bardzo miło was poznać.

sobota, 21 listopada 2009

"OMG I MET WENTWORTH MILLER"



smoxsamantha @ TWITTER: wentworth freakin miller. lead actor from prison break :P

and i met him, and he touched me and yuh.

he was so nice and polite and soft spoken.

i met him in hong kong. what would he tell me? :P

i asked how he was, he signed my photo and took a photos with me and said to take another "just to be sure"

*************************

Wentwortha Millera, aktora z Prison Break

spotkałam go i dotknął mnie i takie tam..

był taki miły i uprzejmy i mówił tak miękko, delikatnie

spotkałam go w Hong Kongu.

zapytałam go jak się ma, złożył mi swój autograf, zrobił zdjęcie ze mną i powiedział abyśmy zrobili kolejne "tak dla pewności"

Brak komentarzy:

Related Posts with Thumbnails
 

idź do góry