Czat

Zapraszamy wszystkie wentoholiczki na pogaduszki o Wencie i nie tylko... Czat to też świetne miejsce, żeby się przywitać. Będzie nam bardzo miło was poznać.

wtorek, 8 marca 2011

Autograf od Petera Stormare'a!

Dzisiaj 8.03.2011 r. otrzymałam autograf od świetnego aktora - Petera Stormare'a. Byłam bardzo mile zaskoczona, tym bardziej, że wysłałam list ponad 4 lata temu i nie spodziewałam się, że nadejdzie odpowiedź.

Wysłałam list, zdjęcie, kopertę zwrotną (SAE) i 2$ w lutym 2007 roku, w odpowiedzi otrzymałam zdjęcie z dedykacją, które możecie zobaczyć poniżej.


Nie jestem pewna w stu procentach, ale najprawdopodobniej pisałam na ten adres:
P.O Box 571690
Tarzana CA 91357
USA

Peter Stormare - szwedzki aktor, ur. 27 sierpnia 1953r. Dzięki biegłej znajomości języka angielskiego i umiejętności naśladowania akcentów, cieszy się powodzeniem w produkcjach hollywoodzkich, gdzie gra najczęściej europejczyków różnych narodowości, wysoce ekscentrycznych, mających coś na sumieniu.

Występował m.in. w:

Zaginiony Świat: Park Jurajski (The Lost World: Jurassic Park, 1997)
Armageddon (1998)
Bad Boys II (2003)
Hitler: Narodziny zła (Hitler: The Rise of Evil, 2003)
Constantine (2005)
Skazany na śmierć (serial TV) (2005-2006) jako John Abruzzi
Batman kontra Drakula (The Batman vs. Dracula, tylko DVD, 2005)
Transformers Animated (2008)
Horsemen − jeźdźcy Apokalipsy (Horsemen, 2009)
The Killing Room (2009)






1 komentarz:

Amber7 pisze...

Po 4 latach!!!? Wow! :) Serdecznie gratuluje, ze jednak sie udalo! :)

@Kama,
Widzisz skarbie... nie wszystko jednak stracone, jeszcze moze dostaniesz swoj autograf od Wentka! :D

Related Posts with Thumbnails
 

idź do góry