Czat

Zapraszamy wszystkie wentoholiczki na pogaduszki o Wencie i nie tylko... Czat to też świetne miejsce, żeby się przywitać. Będzie nam bardzo miło was poznać.

poniedziałek, 1 grudnia 2008

Słodziaki z Prison Break

Wentworth i Dominic w australijskim "The Morning Show" 01.12.08


od Suz z EXCOMM


Wywiad po polsku:


Larry: Wysłaliśmy naszą brytyjską korespondentkę Nualę Hafnę aby porozmawiała z chłopakami zanim ukaże się serial na DVD w tym tygodniu. Właśnie do nas dotarła. Dzień dobry, Nuala. Ciężko było, co? Jak chłopcy prezentowali się w rzeczywistości?

Nuala: O, tak. Muszę powiedzieć, że kiedy budzę się rano, myślę sobie - kocham moją pracę. Ci faceci są cudowni. Widać wyraźnie, że są zaskoczeni światowym sukcesem PB, jednakże dobrze się przy tym bawią. Spójrzcie sami.

* * * * *

Nuala: To było cztery lata temu kiedy pierwszy raz wystąpiłeś w roli Lincolna Burrowsa. Jesteś pod wrażeniem światowego sukcesu?

Dominic: O tak. Sukces.. zupełnie mnie zaskoczył. PB jest jednym z najpopularniejszych seriali na świecie. Gdziekolwiek się nie pojawię jestem wszędzie rozpoznawany.

Nuala: Teraz pożyczę wyrażenie Petera Allena... czy nadal nazywasz Australię swoim domem?

Dominic: Oczywiście!

Nuala: Musisz tam wrócić.

Dom: Wrócę. Muszę tam wrócić.

Nuala: Ostatni raz byłeś tam...

Dominic: Ostatni raz byłem tam w 2002

Nuala: O mój Boże!

Dom: Wiem, minęło trochę czasu.

Nuala: Czy istnieje w Los Angeles coś w rodzaju grupy wspierającej Australijczyków gdzie moglibyście używać słów takich jak "daggy" (nie modny) i "grouse" (gderać)?

Dom: "Daggy". Nie używałem tego słowa od bardzo dawna.

Nuala: To dobre słowo, nie da się tego wytłumaczyć.

Dom: "Grouse". Nigdy nie używałem tego słowa.

Nuala: Australia będzie przypisywać sobie twoje zasługi. Dominic Purcell to australijski dar dla świata!

Dom: Nie żartuj sobie, nie żartuj.

* * * * *

Nuala: Twój bohater, Michael Scofield jest superbohaterem, nieprawdaż? Bez względu na to ile się na niego zwali problemów (a trochę tego jest) zawsze wychodzi z tego obronną ręką. Czy tak to widzisz?

Went: On często jest kimś więcej niż tylko człowiekiem i często kimś mniej niż człowiekiem, a okazjonalnie jest tylko człowiekiem.

Nuala: Czy zdarzyły ci się jakieś dziwne momenty z fanami? Czekam kiedy okaże się że ktoś wytatuował na swoim ciele dokładnie taki sam tatuaż jaki miał Michael Scofield.

Went: Wiesz, że spotkałem kogoś...była to młoda kobieta, która kręciła się koło Starbucksa. Wiedziała, że ja często tam bywam. Czekała na mnie przez kilka dni, miała prezenty... poduszkę, pęk dużych kluczy, aby mój bohater mógł się wydostać z pudła, gdyby trzeba się było uciec do drastycznych kroków. Były też kajdanki, które podała mi rumieniąc się.

Nuala: Twoje "pozostawanie na uboczu" nie wypaliło. W jaki sposób dajesz sobie z tym radę?

Went: Właściwie wszystko ułożyło się całkiem dobrze. Serial jest hitem w Stanach... hmm... i jesteśmy bardzo wdzięczni naszym amerykańskim fanom, ale wszędzie indziej np. w Australii, Francji, Korei, Chinach, PB jest jeszcze większym hitem.. hmm... kiedy idę ulicą w którymś z tych krajów przez moment czuję się jak gwiazda rocka.

Nuala: Tak, ostrzegam cię, jeśli przyjedziesz do Australii - będziesz oblegany.

Went: Byłem tam i świetnie się bawiłem.

Nuala: Byłeś oblegany?

Went: Tak, byłem.

* * * * *

Prezenterka: Och, Nuala. Wentworth Milller wydaje się bardzo uroczy. Co o nim sądzisz?

Nuala: Myślę, że to widać, to takie żenujące. Byłam poza kontrolą, w nastroju na flirt... wyłącz go dziewczyno! Poza Larrym, muszę powiedzieć, że Wentworth Miller jest najprzystojniejszym mężczyzną jakiegokolwiek widziałam! Kiedy spojrzy na ciebie tymi swoimi błękitnymi oczami czujesz się jak... O mój Boże! Gdzie są moje nogi? Weszłam do pokoju w którym przeprowadzany był wywiad i pomyślałam... Boże, ale tu gorąco! A on na to... dobrze się czujesz? Podać ci szklankę wody? Pomyślałam sobie... nie sądzę aby szklanka wody by mi pomogła. On jest naprawdę piękny.

Larry: Nuala, patrzyłem na twoje rzęsy i pomyślałem, że gdybyś zatrzepotała nimi nieco szybciej mogłabyś odlecieć.

Nuala: Mam nadzieję, że mój chłopak tego nie ogląda.
Larry: W porządku, nie martw się... już mu wysłaliśmy kopię. Nuala dziękujemy ci bardzo i przepraszamy, że naraziliśmy cię na taką "traumę".

Nuala: Byłam urzeczona. Dzięki.



tłumaczenie: Amber7... umożliwione dzięki Sunshinegirl z ExComm

1 komentarz:

Amber7 pisze...

Oto co napisała Mayra, dziewczyna, o której Went mówi w wywiadzie:

"there was NO CAMPING OUT AT STARBUCKS. NO BLUSHING EITHER (i have natural blush it was hot that day) LOL I still love you Went ha ha ha ha ha ha ha ha!!"

(nie było żadnego biwakowania pod Starbucksem i żadnego rumienienia się ( to naturalny objaw u mnie, bo było gorąco tego dnia)LoL Ale nadal cię kocham Went ha ha...)


Mayra, ty szczęściaro! Chciałabym być na twoim miejscu! :D

Related Posts with Thumbnails
 

idź do góry