Czat

Zapraszamy wszystkie wentoholiczki na pogaduszki o Wencie i nie tylko... Czat to też świetne miejsce, żeby się przywitać. Będzie nam bardzo miło was poznać.

czwartek, 4 grudnia 2008

Zdjęcia promocyjne 04.16 "The Sunshine State"

Niestety na razie mamy tylko miniaturki. Przyjrzyjcie się uważnie, zaszła istotna zmiana w wyglądzie głównego bohatera :)




Uwaga spoiler!



PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket
Jak się cieszę! Michael pozbył się wstrętnej niebieskiej koszuli!




od elizabethb @ Livejournal, Jennifer z EXCOMM

4 komentarze:

Karen64 pisze...

modliłam się o jakiś granacik,modły wysłuchano :)))
telepatia działa,a z Gdańska do niego jest tyyyyyle kilometrów :))
mam nadzieję,że niebieską koszulę bezpowrotnie spalono ;)

Aryel1 pisze...

Może ją też usunięto razem z guzem podczas operacji :D
Też prosiłam o granat lub grafit... wiemy w czym Wentowi do twarzy... i brzuszka ;D

Amber7 pisze...

Wooohooo! Hurrra!
Moje modlitwy zostaly wkoncu wysluchane! Obrzydliwa koszula zniknela! (mam nadzieje, ze raz na zawsze). Dzieki Aryel!

Amber7 pisze...

jeszcze jedno... czy ta kobieta jest ...?

(chyba nie powinnam mówic tego na glos, nie chce spoiler'owac, wiec zostawiam trzy kropki) ci co wiedza o czym mówie i znacie odp... dajcie mi znac. :)

Related Posts with Thumbnails
 

idź do góry