Czat

Zapraszamy wszystkie wentoholiczki na pogaduszki o Wencie i nie tylko... Czat to też świetne miejsce, żeby się przywitać. Będzie nam bardzo miło was poznać.

czwartek, 12 lutego 2009

MY BIG YEAR

Photobucket


"To był najważniejszy rok w mojej karierze. Dostałem szansę grania z niesamowitymi aktorami. Kiedy dzielisz swój ekranowy czas z Robertem Knepperem, Wadem Williamsem czy Peterem Stormarem, jedyne co ci pozostaje to im dorównać. Pamiętam czasy kiedy oglądając "Prawo i Porządek" myślałem jak to Sam Waterston, odcinek za odcinkiem, odwala niezłą robotę. Mówiłem mojemu menedżerowi aby zapomniał o filmach fabularnych. Gdybym mógł zagrać w serialu, jakie to musiałoby być satysfakcjonujące. Pracujesz z ludźmi, których podziwiasz i co tydzień jesteś doceniany. To jak wygrać na loterii. Jeden na milion." - WENTWORTH MILLER

Brak komentarzy:

Related Posts with Thumbnails
 

idź do góry