Czat

Zapraszamy wszystkie wentoholiczki na pogaduszki o Wencie i nie tylko... Czat to też świetne miejsce, żeby się przywitać. Będzie nam bardzo miło was poznać.

poniedziałek, 9 lutego 2009

Wszechstronnie utalentowany

Jak podobno wszystkie bliźnięta... uwaga, będę skromna- Amber i ja też jesteśmy spod tego znaku:)... Wentworth jest bardzo uzdolniony, świetnie rysuje, pisze opowiadania, a kiedyś śpiewał.
Zaprojektował okładkę dla The Princeton Tigertons: Photobucket


Fragmenty książki "Sewickleyness" z 1991 r. (miał 19 lat) którą przygotował wraz z ojcem (też Wentworthem) stąd podpis "TWOWENTS Associates".
Photobucket

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucket

"The Blues in the Night" i "That Cat is High" w wykonaniu Wenta i The Princeton Tigertons


14 komentarzy:

Anonimowy pisze...

też jestem bliźniakiem ;) ;D

Aryel1 pisze...

Witaj kolejny bliźniaczku :) Mamy jeszcze jednego do kolekcji- Aylla, która pomaga nam tłumaczyć trudniejsze teksty też nim jest. Czy to coś oznacza?

Anonimowy pisze...

oznacza to, że bliźniaki rządzą ;D

Amber7 pisze...

oj moja droga Aryel, obawiam sie, ze Aylla nie jest jedna z nas.

Amber7 pisze...

... a prz okazji, co tak anonimowo- "kolejny blizniaku"? :D

Aryel1 pisze...

Nie jest? czyli urodziła się po 21 czerwca? :O muszę sprawdzić (zawstydzona drapie po głowie)

Amber7 pisze...

tak, po 21 czerwca... i to niezly kawal czasu! :D

Aryel1 pisze...

Matko, koniec sierpnia :O Chyba jakieś zaćmienie umysłowe miałam, ubździłam sobie, że my wszystkie czerwcowe. Aylla przebacz!

Anonimowy pisze...

anonimowo bo nie jestem użytkownikiem.

Anonimowy pisze...

Nie musisz być anonimowa(y) możesz, jeśli chcesz, wybrać opcję Nazwa/adres URL i wpisać nick w polu nazwa.

Aryel1 pisze...

Hihi ale numer, teraz ja napisałam jako anonimowy :D

Anonimowy pisze...

sprawdzam czy potrafię ;D

Anonimowy pisze...

o i jest ;)
to teraz tak będę się podpisywać;]

Amber7 pisze...

Więc przyszedł czas oficjalnie cię powitać....

WITAJ NA AAW, aha 1406!

Related Posts with Thumbnails
 

idź do góry