Czat

Zapraszamy wszystkie wentoholiczki na pogaduszki o Wencie i nie tylko... Czat to też świetne miejsce, żeby się przywitać. Będzie nam bardzo miło was poznać.

sobota, 5 grudnia 2009

Tłumaczenie wywiadu dla australijskiego radia NOVA 106.9 FM

Ona: Uwielbiam Prison Break, naprawdę, ale chłopcy znikają w cieniu twoich tatuaży.
On: Zadajmy teraz pytanie które z pewnością zadawano ci milion razy. Jestem bardzo ciekawy jak robione są te tatuaże?

Went: Tatuaże? To zbiór naklejek. Nakładają je jedna przy drugiej jak kawałeczki puzzli. Jest ich ok 20, cała procedura zajmuje od 4 do 5 godzin.

On: Czy oni 'naprasowywują' je na ciebie... jak oni...

Went: Znasz te tatuaże które można znaleść w "Cracker Jack" (popcorn i orzeszki pokryte karmelem)? To coś w tym rodzaju

On: Teraz musimy uważać, bo my tutaj widzielismy jedynie 3 lub 4 odcinki, wiec uważaj na to co mówisz. Nie chcemy wyprzedzać faktów... ale doświadczenia muszą być fenomenalne, plan zdjęciowy, obsada, to chyba jest niesamowite być częścią tego wszystkiego?

Went: Tak, szczególnie, że kręcimy w prawdziwym więzieniu, które zostało zamknięte w 2002 roku. To absolutnie bezcenne, że mamy mozliwość kręcenia w miejscu, w którym wielu ludzi żyło i zginęło. To naprawdę dużo daje naszemu serialowi.

On: Właśnie miałem zamiar o to spytać. Czytałem, że kręcicie w prawdziwym więzieniu, ale czy to było więzienie o zaostrzonym rygorze? Gdzie ono się znajduje?

Went: Tak, penitencjarne więzienie stanowe o zaostrzonym rygorze, oddalone od Chicago o 45 min jazdy samochodem

Ona: To niewiarygodne

Went: John Wayne Gacey jeden z pierwszych seryjnych zabójców w Ameryce był tam przetrzymywany przez jakiś czas

Ona: Czy dostajesz dużo listów od fanów z więzienia?

Went: Owszem, dostaję. Najwyraźniej podpisane zdjecie jednego z członków PB może załatwić za kratkami paczkę fajek. To jest coś warte na czarnym rynku.

Ona: Słyszałam, że w zależności od tego czyje to zdjęcie możesz dostać o wiele więcej, Wentworth... tak właśnie słyszałam
On: Jak Lutzy już wspominała nie możesz za wiele powiedzieć, ale który sezon teraz kręcicie? czy jest to sezon drugi?

Went: Właśnie kończymy kręcić sezon pierwszy. Wszyscy pracujemy nad ucieczką, aby wyciagnąć mego brata z więzienia zanim zostanie stracony

On: OK, teraz zbiłeś mnie z tropu, ponieważ z tego co widzieliśmy do tej pory wiemy, że zostało ok 3 tygodni do uśmiercenia twojego brata, a przed nami jeszcze cały sezon, będą jakieś zwroty akcji... coś się wydarzy

Went: Tak, tak. Będzie dużo, dużo zahamowań i niepowodzeń w przyszłości

On: (...) Właśnie cię "wygooglowałem", jest napisane - Wentworth Miller urodzony w Londynie (???), wychowany na Brooklynie, jest po części Afro-Amerykaninem, Jamajczykiem, Anglikiem, Niemcem, Francuzem, Holendrem, Syryjczykiem i Libańczykiem

Went: Oh, zapomnieli jeszcze o Rosjaninie

Ona: Jesteś Człowiekiem Zjednoczonych Narodów... naprawdę (śmiech)

Went: Chyba tak

On: To niewiarygodne. I oczywiście twój brat w PB jest Australijczykiem... tak?

Went: Tak. Sądzę, że to jest też przyczyną tego, że serial cieszy się tu takim powodzeniem. Dominic to ciacho

On: Tak. Podoba ci się, co?

Ona: Chyba zbyt długo przebywałeś w tym więzieniu, Wentworth (śmiech)

Went: ale wiecie o co mi chodzi

Ona: Tak, wiemy o co ci chodzi
On: Jaka jest twoja historia, Wentworth? Nigdy cię wcześniej nie widziałem. Nagle pojawiłeś się i stałeś się wielką gwiazdą. Gdzie mogliśmy cię wcześniej widzieć?

Went: Wziąłem udział w takich serialach jak "Ostry Dyżur" czy "Buffy- pogromca wampirów", kilka lat temu wystąpiłem również u boku Nicole Kidman i Antonego Hopkinsa w "Piętnie"

On: Naprawdę? Kim byłeś w "Buffy"? Byłeś demonem?

Went: To był sezon 2 i byłem w drużynie pływackiej szkoły średniej, jeden po drugim zmienialiśmy się w rybich potworów (więcej śmiechu)

On: Rewelacja!


Oryginału możecie posłuchać TUTAJ

Brak komentarzy:

Related Posts with Thumbnails
 

idź do góry