Czat

Zapraszamy wszystkie wentoholiczki na pogaduszki o Wencie i nie tylko... Czat to też świetne miejsce, żeby się przywitać. Będzie nam bardzo miło was poznać.

piątek, 21 listopada 2008

Koniec Prison Break!

Sam Wentworth Miller ogłosił to w poniedziałkowym wywiadzie dla CANAL+.



CANAL+: Z powodu powstania dwóch dodatkowych odcinków, krąży plotka o zakończeniu serialu. Czy możesz to potwierdzić? Czy to ostatni sezon?
Wentworth Miller: Nie znamy jeszcze oficjalnych decyzji, ale wszystkie osoby pracujące nad serialem sądzą, że to już koniec. To wszystko. Myślę, że każdy zaangażowany w produkcję rozumie, że nadszedł czas, aby zakończyć i pozostawić pozytywne wrażenie. Jeśli kiedykolwiek by doszło do kręcenia piątego sezonu, to chyba z powodu... (pokazuje gest liczenia pieniędzy).

CANAL+: Czy mówisz tu w imieniu innych aktorów? W końcu dotyczy to ich zawodu..., ich pracy...
WM: Tak ..., ale jeśli chodzi o... (tu Went powtarza gest liczenia pieniędzy), wiesz, że jest to serial bardzo udany, bardzo dochodowy. Jest garstka ludzi, twórców, którzy nie chcą się pogodzić z koniecznością zakończenia serialu.
Myślę, że ja już wydobyłem wszystko, co można było wydobyć z tego doświadczenia, jestem gotowy iść dalej.

CANAL+: Więc to już koniec Prison Break. Czy tak mam to rozumieć?
WM: Mam taką nadzieję... Mam taką nadzieję...

źródło: canalplus.fr wentinfo.com wideo od www.wentworthmiller.de

Brak komentarzy:

Related Posts with Thumbnails
 

idź do góry