Czat

Zapraszamy wszystkie wentoholiczki na pogaduszki o Wencie i nie tylko... Czat to też świetne miejsce, żeby się przywitać. Będzie nam bardzo miło was poznać.

sobota, 22 listopada 2008

Przyjemny sobotni poranek :)

Ostatnio nie miałam okazji zobaczyć nawet kawałeczka odsłoniętej skóry Wenta (podwinięte rękawy niestety nie zaspokajają mojej ciekawości- sorry Went), więc musiałam odkopać co bardziej interesujące zdjęcia z czasów gdy Wentworth był mniej pruderyjny. Przy okazji dowiedziałam się, że w Picasa Web Albums można zrobić pokaz slajdów pod warunkiem zmiany języka na English(US).
OK, kawka zrobiona? Można się już delektować:

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Oh, stare, dobre czasy.... Dzięki słońce za przywołanie wspomnień :) :) :)

Aryel1 pisze...

cała przyjemność po mojej stronie ;)

Amber7 pisze...

Aaaach... tego mi było trzeba!
Dobra robota, Aryel!

Related Posts with Thumbnails
 

idź do góry